Co więcej można będzie wyrazić opinię na temat pracy poszczególnego wydziału, referatu, a nawet konkretnego pracownika. Takie możliwości daje najnowsze badanie satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego, które zostanie przeprowadzone od 4 do 13 maja. Ma ono dać odpowiedź czy wskazane w poprzednich badaniach uwagi klientów, wpłynęły na podwyższenie jakości obsługi. W tych dniach na osoby odwiedzające urząd czekać będą ankieterzy, którzy poproszą o wypełnienie anonimowej ankiety. W formularzu można wypowiedzieć się m.in. na temat: warunków obsługi klienta, kompetencji i uprzejmości pracowników, jak również terminowości załatwianych spraw.
Badanie nie pomija oczywiście przedsiębiorców, którzy mogą ocenić współpracę urzędników z prywatnymi firmami.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?