Klienci za pośrednictwem ankiety ocenili między innymi poziom świadczonych usług, kompetencję pracowników, dostęp do informacji oraz ogólną organizację pracy urzędu .Najnowsze badanie zostało przygotowane bardziej szczegółowo niż to przeprowadzone w 2009 roku. Po raz pierwszy bowiem w ankiecie znalazły się pytania skierowane wyłącznie do przedsiębiorców odwiedzających urząd. Można było również ocenić działalność poszczególnego wydziału, referatu, a nawet indywidualnego pracownika. Ponadto ankietowani mieli okazję do wypowiedzenia się na temat mocnych i słabych stron funkcjonowania placówki oraz podpowiedzieć co należałoby w urzędzie usprawnić.
Jak wypadła ta ocena? W skali od 1 – 5 klienci wystawili bielawskiemu urzędowi „czwórkę”. Zdecydowana większość ankietowanych pozytywnie oceniła poziom świadczonych usług w bielawskim urzędzie. Równie dobrze wypadło podsumowanie kompetencji pracowników i terminowość spraw przez nich załatwianych.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?