Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Bielawa: Urząd oceniony na czwórkę

mm
Znamy już wyniki Badania Satysfakcji Klientów Urzędu Miejskiego w Bielawie, które zostało przeprowadzone pod koniec minionego roku.

Klienci za pośrednictwem ankiety ocenili między innymi poziom świadczonych usług, kompetencję pracowników, dostęp do informacji oraz ogólną organizację pracy urzędu .Najnowsze badanie zostało przygotowane bardziej szczegółowo niż to przeprowadzone w 2009 roku. Po raz pierwszy bowiem w ankiecie znalazły się pytania skierowane wyłącznie do przedsiębiorców odwiedzających urząd. Można było również ocenić działalność poszczególnego wydziału, referatu, a nawet indywidualnego pracownika. Ponadto ankietowani mieli okazję do wypowiedzenia się na temat mocnych i słabych stron funkcjonowania placówki oraz podpowiedzieć co należałoby w urzędzie usprawnić.

Jak wypadła ta ocena? W skali od 1 – 5 klienci wystawili bielawskiemu urzędowi „czwórkę”. Zdecydowana większość ankietowanych pozytywnie oceniła poziom świadczonych usług w bielawskim urzędzie. Równie dobrze wypadło podsumowanie kompetencji pracowników i terminowość spraw przez nich załatwianych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bielawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto