Dieta na kobiecą huśtawkę

(d)
Na zespół napięcia przedmiesiączkowego czyli PSM cierpi wiele kobiet. Tak, jak zmienia się organizm w tym czasie, tak też zmianie powinno ulec menu. Wraz z krwią kobiety tracą dużo minerałów.

Na zespół napięcia przedmiesiączkowego czyli PSM cierpi wiele kobiet. Tak, jak zmienia się organizm w tym czasie, tak też zmianie powinno ulec menu. Wraz z krwią kobiety tracą dużo minerałów. Organizm jest przemęczony i osłabiony. Jedzmy więc produkty bogate w żelazo, kwas foliowy, białko, witaminę C oraz B12. Organizm potrzebuje tych składników, by szybko odbudować utraconą krew.

Nie obawiajmy się sięgać po większe porcje, gdyż codziennie podczas miesiączki kobiety powinny dostarczyć organizmowi około 2.000 kcal.

Jedzmy więc czerwone mięso i podroby oraz brukselkę z ziemniakami. Produkty te zawierają dużo łatwo przyswajalnego żelaza. Pozostałe składniki mineralne znajdziemy w rybach, mleku, serach, roślinach strączkowych, szpinaku i płatkach kukurydzianych. Poziom witaminy zaś uzupełnimy zjadając więcej owoców cytrusowych, czarnej porzeczki (mogą być soki), natki pietruszki, pomidorów, drożdży i kiełków roślin.

Kogo powoła nowy selekcjoner?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie