Niech nogi zapracują na swoje zdrowie

redakcja@dz.com.pl
• W trakcie długiej podróży w samochodzie czy podczas wielogodzinnego siedzenia za biurkiem, warto zrobić sobie krótką przerwę na gimnastykę. Najprostsze ćwiczenie to naprzemienne zginanie i prostowanie stopy.

• W trakcie długiej podróży w samochodzie
czy podczas wielogodzinnego siedzenia za biurkiem, warto zrobić sobie krótką przerwę
na gimnastykę. Najprostsze ćwiczenie to naprzemienne zginanie i prostowanie stopy.
W trakcie jego wykonywania łydki uruchamiają tzw. pompę łydkową, powodując zwiększony przepływ krwi w układzie kończyn żylnych.
• Dla dobra naszych nóg, zafundujmy im też kilka minut ćwiczenia zwanego rowerkiem.
Dobry efekt dadzą również zwykłe przysiady.
• Niekoniecznie w czasie podróży czy w biurze, ale na pewno po powrocie z pracy do domu, połóżmy się na kilka chwil z lekko uniesionymi nogami.
W tej pozycji możemy również spać całą noc.
• Rano i wieczorem podczas prysznica masujmy nogi naprzemiennie ciepłym i chodnym strumieniem wody.
• Unikajmy gorących kąpieli, sauny i solarium.

Jednodawkowa szczepionka niebawem na rynku

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie